YouTube… pe înţelesul tuturor

Bârfe25 aprilie10:29

youtube-in-romanaÎncepând de joi, 25 aprilie, nu va mai trebui să scriem “search” ci “caută” pentru a găsi un subiect pe celebrul portal YouTube. Asta pentru că cei de la Google lanseazăversiunea românească a portalului.

Evenimentul face perte dintr-un un proiect mondial pus la cale în urmă cu opt ani de către Steve Chen, Chad Hurley şi Jawed Karim, angajaţi ai PayPal. Gazdă va  fi Dan Bulucea, director de ţară al Google România, alături de echipa dedicată YouTube.

Proiectul YouTube a fost pus la punct, în 2005, de către trei angajaţi ai companiei PayPal iar brandul YouTube a fost înregistrat pe data de 14 februarie 2005. În prezent, peste 70% dintre utilizatorii actuali ai programului sunt înregistraţi în SUA.

Google a achiziţionat YouTube în 2006, pentru 1,65 de miliarde de dolari. Grupul nu a anunţat, până în acest moment, profiturile provenite de la acest site, în pofida popularităţii sale imense.  În timp, YouTube şi-a crescut puţin câte puţin conţinutul, de la înregistrările în mare parte realizate de amatori de la început, la programe de televiziune şi filme care pot fi văzute în integralitate, în încercarea de a atrage publicitate. Volumul actual al traficului video de pe YouTube este echivalent cu tot traficul de pe toate canalele internet folosite în anul 2000, iar pentru a realiza atâtea videoclipuri, câte au fost descărcate pe acest site, companiile NBC, ABC şi CBS ar fi trebuit să lucreze începând din 1948 şi până în prezent, relevă statisticile realizate de-a lungul timpului. 

La ora actuală, site-ul YouTube are staţii locale în 23 de ţări, fiind tradus în 24 de limbi. Totodată, numărul mediu de minute pe care un utilizator YouTube îl petrece pe site în fiecare zi este de 15.

 


Scris de:

589


Adaugă un comentariu in căsuța de mai jos, sau publică un link de legătură de pe site-ul tău. Poți de asemenea să te abonezi la această discuție via RSS.

Lasă un comentariu

Vă rugăm să comentați la subiect și să nu îi jigniți pe ceilalți interlocutori. În caz contrar, comentariul nu va fi aprobat sau va fi editat. Vă mulțumim. Pentru comentarii ce nu sunt legate de articolul de mai sus, folosiți pagina de Contact.